softfa - افزونه صفحه ساز المنتور

درباره فروشگاه
 
در اینجا اطلاعاتی در مورد فروشگاه قرار میگیرد ، جهت ویرایش به پنل کاربری مراجعه کنید
جستجو
 
کدهای ویژه
 
Powered By packfa.ir
[title]


خرید و دانلود | 55,000 تومان


گزارش تخلف به پلیس سایت

افزونه Elementor Pro افزونه Elementor Pro افزونه صفحه ساز المنتور افزونه المنتور پرو


آپدیت ۷ آبان – Version 2.7.3

کامل ترین نسخه افزونه المنتور پیشرفته همراه تمپلیت های Pro

افزونه Elementor Pro قدرت مند ترین افزونه صفحه ساز حال حاضر دنیا که با برای بیش از 50,000 هزار کاربر در سال 2019 به عنوان بهترین صفحه ساز وردپرس انتخاب شده است.

المان های حرفه ای و انعطاف پذیر افزونه المنتور پرو قطعا نقش بسزایی در پیشرفت و رشد سریع آن در بین کاربران وردپرس ایفا کرده است اما امکانات منحصر به فرد این افزونه به همین دو مورد ختم نخواهد شد! در ادامه توضیحات سعی خواهیم کرد شما را بهتر با امکانات این افزونه آشنا کنیم.

امکان استفاده از تمامی قالب های آماده با لیبل Pro

این امکان کاملا ویژه برای خریداران این افزونه در وبسایت راست چین مهیا شده است که به صورت مستقیم از بخش کتابخانه قالب های آماده المنتور که دارای تنوع بیش از 400 قالب – سربرگ – پاورقی و .. می باشد استفاده کنند حتی قالب هایی که دارای لیبل Pro می باشند با یک کلیک قابلیت درون ریزی را دارا می باشند.
المنتور پرو

برخی از ویژگی های افزونه Elementor Pro :

طراحی، ویرایش کاملا زنده صفحات

یکی از قابلیت های ویژه افزونه Elementor Pro امکان طراحی یا ویرایش صفحات به صورت زنده است، به گونه ای که تمام تغییراتی را که در لحظه ایجاد می کنید را مشاهده خواهید کرد.
این امکان باعث می شود دیگر نیازی به رفرش یا عوض کردن تب مروگر نداشته باشید و با کیفیت و سرعت بیشتری سایت خود را طراحی کنید.

بیش از 80 المان آماده

با نصب المنتور پرو به بیش از 80 المان منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت، اگر پوسته وبسایت شما از افزونه های صفحه ساز دیگر مانند ویژوال کامپوسر به صورت پیشفرض استفاده می کند نگران نباشید! افزونه المنتور پرو تعامل بسیار بالایی با پوسته های پیشرفته وردپرس دارد و به خوبی در کنار افزونه های صفحه ساز دیگر بدون اختلال در عملکرد آن ها کار خواهد کرد.

المان های المنتور

فونت و آیکون های سفارشی

به صورت پیشفرض افزونه المنتور پرو دارای صدها آیکون اختصاصی است که امکان استفاده از آن ها را در سایت شما محیا می کند اما چنانچه نیاز داشته باشید می توانید بسته های آیکون را به صورت سفارشی و بسیار ساده بر روی آن نصب کنید، همچنین امکان اضافه کردن فونت های سفارشی در این افزونه وجود دارد.

فونت های سفارشی افزونه المنتور پرو 

افکت های انیمیشنی جذاب

در صفحه ساز المنتور پرو افکت های انیمیشنی خاصی وجود دارد که مانند آن در هیچ افزونه ی دیگری تا بحال استفاده نشده است، افکت های جذاب برای متن – تصاویر و اسکرول که با استفاده از آن ها یک وب سایت زنده و گرافیکی می توانید طراحی کنید.

فارسی سازی کامل المان ها

تمامی المان ها به صورت کامل و کاملا مفهومی به زبان فارسی ترجمه شده اند, همچنین فونت زیبای ایران سنس جهت زیبا سازی متن های بخش مدیریت برای اولین بار به این افزونه اضافه شده است.
افزونه المنتور پرو 

بدون نیاز به دانش کدنویسی

بدون حتی نیاز به یک خط کدنویسی صرفا با استفاده از افزونه المنتور پرو می توانید یک وبسایت حرفه ای طراحی کنید, با قابلیت ویژه کشیدن و رها کردن المان ها و نمایش زنده طراحی در سمت دیگر به سرعت و با کیفیت بسیار بالایی می توانید یک وبسایت از هر نظر ایده آل طراحی کنید.

به راحتی هر چه تمام تر ساختار و تقسیم بندی های دلخواه ایجاد کنید بدون کوچکترین مشکلی در حالت ریسپانسیو با کشیدن لبه ستون ها اندازه آنها را تغییر دهید و با استفاده از المنت های اختصاصی برگه خود را طراحی کنید.

صفحه ساز المنتور

0
 
 
موضوعات
 
گزارشات
 
تاریخ تاسیس : 1398/08/22
تعداد محصولات اضافه شده : 19
تعداد فروشهای کاربر : 2
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :